تبلیغات در اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

اینستاگرام تعدادی زیادی از نفوذ کنندگان با تعداد مخاطب بالا را پیشنهاد میدهد

 

هیچکس از تبلیغات در شبکه های مجازی خوشش نمی آید، پس پیامتان را بدون اظهار اینکه شما چیزی میفروشید فراهم کنید.اینستاگرام با داشتن 700 میلیون کاربر پرکار در ماه و بیش از 200میلیون کاربر فعال روزانه در استوری ها، یک نیرو در وسط شبکه های اجتماعی دانشمند به حساب می آید.

 

همانطور که بازرگانی شما برای نفوذ در بین جمعیت و افزایش میزان فروش کوشش میکند، شما احتیاج به پیدا کردن تعادل و توازن بین پست کردن محتوای معتبر و پرش از فرصت های فروش، زمانی که آنها ظاهر میشوند دارید. در آخر روز، با هستی آن، مهم است که تشخیص دهید شبکه های اجتماعی مکانی است برای مردم تا از مطالب جالب بهره‌گیری کنند نه اگهی تبلیغاتی تماشا کنند...

 

همانطور که مردم وقتی تبلیغی در تلویزیون و رادیو می آید آنرا رد میکنند، آنها اخ ندارند که تبلیغات را در شبکه های اجتماعی نیز ببینند. که گفته میشود، اگر شما از پلتفرم به راستی بهره‌گیری کنید، این میتواند افزار تاثیرگذار برای نمایش محصولتان و توزیع زیرکانه تبلیغات به مشتری های مورد نظر باشد.اگر شما اعلان های با کیفیت بسازید و از این تاکنیک های مهم فروش استفاده کنید، توانا خواهید بود به طور کارساز محصولتان را در اینستاگرام بفروشید.

 

بهترین روش های تبلیغات در اینستاگرام

 



ایجاد محتوای فروشگاهی

یکی از بهترین گزینه ها برای فروش بدست اینستاگرام فروشگاه اینستاگرامی است، که امروزه این امکان را به شما میدهد تا محصولات را به عکس هایتان لینک کنید لغایت ملت بتوانند خرید کنند. این به معنی آن است که شما به راحتی میتوانید محتوای با کیفیتی را منتشر کنید. اعضای مخاطبانتان، کسانی که علاقه مند به خریداری کردن این گونه ها نیستند میتوانند از درونمایه به خاطر ارزش زیباییش لذت ببرند.کسانی هم که به محصولات علاقه دارند میتوانند اغلب جست و جو کنند و اگر مایل بودند خریداری کنند. بهترین قسمت؟ در حال حاضر، اینستاگرام هزینه ای بابت هیچگونه از سرویس های این معاملات گرفتن نمیکند!

 
راهکار افزایش فروش در اینستاگرام, فروش در اینستاگرام

یکی از بهترین گزینه ها برای فروش بدست اینستاگرام فروشگاه اینستاگرامی است

 

قدرت نفوذ تبلیغات اینستاگرامی

از طریق کانال تبلیغاتی فیسبوک، شما میتوانید گسترش پست بر اینستاگرام را هم برای داشتن اشتغال اغلب و هم برای رهنمود کلیک کردن به آنها برای رفتن به وب سایتتان استفاده کنید. هر دو اینها میتوانند دست موزه موثری برای افزایش شناخت محصولتان باشد.گزینه ی دوم میتواند سودمند باشد مخصوصاً برای کشاندن شدامد به سمت وب سایتتان. شما میتوانید از یک ابزار مشابه Owlmetrics میزان ترافیک به سمت وب سایتتان را با اضافه کردن یک لینک ردیابی به قسمت بیو(Bio) اینستاگرامتان بررسی کنید.

 

دو تا از بزرگترین متغیرها هنگام تلاش برای فروش در اینستاگرام، شمار مخاطبان و میزان تبدیل آنها به بازدید از وب سایتتان است. تبلیغات اینستاگرام میتواند برای افزایش دادن این دو متغیر سودمند باشد.تبلیغات با کیفیت کماکان تحت عنوان محتوای با کیفیت عمل میکنند، اگرچه؛ هنگامی که علاقه یک کاربر ثبت شود شما بیچارگی به برقراری ارتباط قوی برای اقدام دارید تا آنها را متقاعد کنید که یا شما را پیگیری (Follow) کند یا به سایت شما کلیک کند.

 

به اشتراک گذاری مطالب کاربران

اغلب کمپانی ها با این قصد تبلیغات پست میکنند که محصولات را بفروشند ولی برای اطمینان خاطر دادن به مصرف کنندگان که آنها از فرآورده لذت خواهند برد، وقت نمیگذارند. اگر دارید در اینستاگرام میچرخید و تبلیغی را میبینید، چه بسا کمی در باره کیفیت آن اندیشه میکنید.اینجاست که محتوای تولید شده بدست کاربران میتواند به شما یک حس اطمینان برای خرید کردن را منتقل کند.

 

UGC اغلب معتبر به نظر میرسد و پرماسیدن ریسک از خرید یک محصول آنلاین را کاهش میدهد. 63% جوانان میگویند که ترجیح میدهند یک شخص واقعی را در یک تبلیغ ببینند الی یک فرد مشهور.شناختن شخص دیگری که تجربه خوبی در خرید داشته، آنها را به این اندیشه تشویق میکند که آنها هم این تجربه را توسط آورند، به خصوص اینکه شخص سوم فرضاً بی طرف است.

 
راهکار افزایش فروش در اینستاگرام, فروش در اینستاگرام

اغلب شرکت ها با این قصد تبلیغات پست میکنند که محصولات را بفروشند

 

کارکردن با نفوذ کنندگان

اینستاگرام تعدادی زیادی از نفوذ کنندگان با تعداد مخاطب بالا را توصیه میدهد. این اشخاص میتوانند به شما در راستای بدست آوردن مخاطبان صحیح برای محصول یا سرویستان کمک کنند.یکی از مزایای همکاری با این نفوذگران این است که شما میتوانید کار بهتری را با قرار دادن تبلیغتان در یک مسیر بدون فریب داشته باشید.

 

اولین و اغلب آسانترین راه برای کارکردن با این افراد این است که به سادگی برای یک پست پول بپردازید و با آنها برای انجام شغل هدایت سایتتان تماس بگیرید. این میتواند شغل کند ولی برای اثربخشی عالی باید یک انسجام قوی بین مخاطبان نافذان و برند شما هستی داشته باشد.

 

سپس، شما میتوانید پیکار ای ترتیب دهید که شما و آن شخص نفوذکننده عکسی پست کنید که اگر مردم صفحه ی شما و آنرا دنبال (Follow) کنند، هر دو عکس را لایک کنند و 3نفر از دوستانشان را در قسمت کامنت ها تگ کنند، جایزه ای داده شود. این باعث میشود الی پیگیری کنندگان نفوذگر به مخاطبان شما تبدیل شوند و شما با آنها میتوانید بهتر درآمدزایی کنید. درونمایه کار و بار های شما را افزایش میدهند و خرید کاربرها را رایج میکند.

 

نهایتا؛ شما میتوانید با نفوذگر شریک شوید که لینکی برای فروش شما منتشر کند و در برابر درصدی از فروش شما را بگیرد. هر کدام از این ها میتواند شما را به فروش برساند، اگر درست انجام شود.

 

از تمام امکانات اینستاگرام بهره‌گیری کنید

به عنوان یک پلتفرم دائماً در حال تحول، اینستاگرام هرچند وقت یکبار امکانات جدیدی را منتشر میکند و این بیشتر فرصت های فروش منحصر به فردی را پهنه میکند. برای مثال، استوری اینستاگرام کماکان یک تقسیم خوب و پسین ای از پلتفرم است ولی در حال آماده نزدیک 200میلیون کاربر فعال روزانه دارد. این به معنی آن است که اگر شما متعلق به چشم پوشی کنید، شانس جذب کردن مخاطبان زیادی را از دست میدهید.

 

همچنین، هر امکان بازپسین ای که شروع به پیشه میکند، قیمت گذاری آن معمولاً کمتر است. فروشگاه اینستاگرام در حال آماده هیچ وجه هزینه ای برای هیچ کدام از سرویس هایش نمیگیرد، ولی این امکان وجود دارد که تدریجا شروع به اخذ کمیسیون کند. توجه داشته باشید که تبلیغات فیسبوک رشد تدریجی در بها هایش داشته است بخاطر اینکه شهرت و برجستگی پلتفرم رشد کرده استزود دست به پیشه شدن و به کارگیری هر فرصتی که دارید برای تعامل با کاربران، برپایی یک مخاطب و دادن محصولتان به بیرون به شما در روند رشد فروش در شبکه های اجتماعی کمک میکند.

 

اگر شما آموزه های آنلاین یا فیجت اسپینر هم میفروشید، اینستاگرام میتواند یک پلتفرم عالی برای برای تبدیل مخاطبتان و مشتریان نهفته تان به فروش های واقعی باشد. استفاده از فرصت هایتان برای ترغیب کردن کاربران و گسترش فرآورده در مسیر های طبیعی برای فروش موثر، حیاتی است و اگر درست اتمام شود میتواند پلتفرمتان را به بازرگانی مولتی میلیون دلاری تبدیل کند.





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: